Niisiis...
3 asja, mis mulle Taani puhul ei meeldi:
1. Ilma tõttu on tunne, nagu oleks ühte päeva kinni jäänud. Kogu aeg on väljas ühesugune, ainult lehed vahetavad värvi vahepeal.
2. Kõik asjad planeeritakse nii põhjaliku täpsusega ette. Plus iga perioodi lõpus tuleb loomulikult küsimustele vastata, et kuidas asi oli, mis hea, mis halb, mis on ettepanekud jne. Pärast teist korda saab otsa, mida kommenteerida enam.
3. Iga uue asja tegemiseks peab mõnelt kohalikult nõu küsima. (nuh et, kuidas see asi siin riigis käib jne., sest iial ei tea, kas see inimene, kes sult sealt teenindus laua teiselt poolt vastu vahib, üldse inglise keelt mõikab)
3 asja, mis mulle Taani puhul meeldib:
1. Pole sotsiaalseid vahesid. Kõik käivad korralike riietega, sest neid leidub igas hinnaklassis. Isegi rikkad inimesed käivad odavates toidupoodides (kuigi siin riigis on kõik inimesed üldiselt rikkad). Isegi moodsa seeliku ja mantliga istutakse jalgratta selga. Eestis on aga imidž meeletult tähtis - jalgrattaga ringisõitvat ülikonnas meesterahvast naljalt ei leia.
2. Pole plörisevaid, kõvat tümpsu mängivaid ja kiirendus rallisid tegevaid surmavaid autosid tänaval. Suure mootoriga autot siin riigis eriti ei leia, sest see on lihtsalt liialt kulukas. Rullnokkasid siin palju ei leidu ja need, kes leiduvad, pole taanlased, vaid tumeda-nahalised muulased.
3. Inimesed on meeldivad. Eriti hakkab see silma teeninduse puhul. Jõulude ajal Eestis käisime majja vaipa ostmas. Müüja ei tahtnud mitte midagi meile teha - põrnitses ja üritas iga hinna eest viilida. Samas siin ollakse nii abivalmis sind aitama ja nõu andma, et meeldiv on kohe poes käia.
1 kommentaar:
Seda teeninduskultuuri igatsen mina ka taga. Harva tulen poest hea tujuga välja.
Elmarist tuli täna hea teenindusalane reklaam..
"Tere, palun päevapraad."
"Kartuli või riisiga?"
"Kartuli."
"Prae, ahju, keedi, frii.."
jne.. Aga mitte sisu, vaid see, kuidas teenindaja luges seda osa.. nagu hakkaks kohe surema!
Nice!
Postita kommentaar