Eile oli väga paha päev. Nii paha kohe, et ma ei suutnud korralikult magadagi öösel ja kui aus olla siis värisen kergelt veel seni maani tekkinud probleemist!
Ütlen kohe, et probleem on hetkeks pôhimôtteliselt lahendatud, aga algusest...
Hakkas eile päev sellega, et jäin hommikul rongist maha ja mitte mu enda vea tôttu. Tööl helistasin kaks inimest ja ajasid mind telefoni teel segadusse, kellega nad rääkida tahavad. Täielik fustratsioon hakkas peale tulema. Sattusin rääkima sellest tootmisplaneerijaga, kes pidas mulle kümne-minutilise kône, et miks ma veel taani keelt ei räägi, et ma peaks lihtsalt hakkama rääkima... Isegi kui ma oleks läinud jaanuarist intensiiv kursustele, siis ma ikka räägiks inimestega, kes räägivad korralikku inglise keelt, inglise keeles, sest see on lihtsam ja arusaadav - ei teki tôlke/hääldus probleeme! Pealegi olen tüdinud kolleegidest, kes kogu aeg peale käivad, millal ma rääkima hakkan, nagu selline asi juhtuks üle öö. Ma ei ole selline inimene, kes lampi lihtsalt purssima hakkaks. Pealegi töö produktiivsuse môttes ei tasuks see ära! Tundsin taaskord, kuidas närvid läksid veel rohkem pingule.
Ülejäänud tööpäev läks enam-vähem. Läksin siis pärast tööd Fisketorvet kaubanduskeskusesse, et ostlen, söön ja lähen siis kinno. Pieces´s tahtsin kôrvarôngaid ja leggingseid osta ja millegi pärast kaart ei olnud nôus maksma. Maksin siis Eesti kaardi! Läksin pangaautomaadi juurde, et ehk on mingi makse viga, et vôtan sularaha välja ja ei teki rohkem probleeme. Masin aga ei lasknud mul raha vôtta, kuigi arvel üle 7000 dkk. Hakkasin kergelt paanikasse minema. Küsisin siis seljataga seiva naisteraha käest, mida see masin üritab mulle öelda. Ütles, et mul ei ole piisavalt raha arvel. Helistasin siis panga teenusnumbril ja uurisin, et mis värk. Tuli välja, et mul on reserveering 7289 dkk, mille tôttu vaba raha puudub! Teadsin kindlalt, et see on summa, mis ma juba olin maksnud IKEA mööbli eest ja miski pärast üritab see firma mind topelt nöörida! Läksin endast ikka korralikult välja. Netti ju kodus pole, et pangaarvet vaadata ja kindlaks teha, et see on ikka IKEA reserveering. Ei saanud ka netist järgi vaadata telefoninumbrit, et probleemiga kohe tegeleda!
Paanitsesin terve ôhtu.
Täna hommikul tulin varem tööle, vaatasin netipanka, aga ei mingit infot, kes reserveerib raha. Helistasin siis uuesti panka. Need tuvastasid, et tôesti IKEA ja pean nendel paluma teatada panka, et reserveering tuleb peatada. Üritasin siis IKEA ühendust saada, aga klienditeenindus telefon on automaat vastaja ja kôik taani keeles ja ma ei suutnud tuvastada, millisëid numbreid ma täpselt pean vajutama, et vastav inimene saada!
Lôpuks vôtsin Live Chat´i kaudu klienditeenindusega ühendust ja tema aitas mind ôige inimeseni. Helistasin siis uuesti klienditeenindus numbril, vajutasin vajalikud numbrid, vôeti minu andmed ja öeldi, et saadavad kohe faksi panka. Kahjuks on aga reede, nii et suure tôenäosusega kaob reserveering alles esmaspäeval!!
Nii et saan esmaspäevani veel kergelt närveerida. Ônneks on mul piisavalt raha kôrvale pandud, et elan palgapäevani ära isegi kui see probleem suuremaks puhub!!
Lihtsalt kogu see paanika ja mitte kellegi poole polnud abiga pöörduda vôi lihtsalt rääkida asjast. Maja ei vôtnud vastu, Grete käib ôhtuti tööl, nii ei tahtnud tülitada ja perele poleks saanud enne helistada, kui probleem lahendatud, sest need muretseks üle liia!!!
Kogu eilse päeva juures oli vaid üks hea uudis. Omanik korraldas mulle odava neti, mis peaks mulle tänasest ôhtust juba saadaval olema :)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar